Löslongering och byggarbete

När jag kom till stallet idag så höll det på att byggas. Dvs att det bankade, och var totalt oridbart i ridhuset för ett koncentrerat arbete.
Eftersom Spraits var upp i varv redan när jag kom till hagen bestämde jag mig för att släppa honom i ridhuset direkt. Han sprang runt och gjorde bocksprång, travade och galopperade efter mig när jag gick runt i ridhuset och stegrade. Dock fick jag inte detta på bild då mamma hade kameran.

När han hade lugnat ner sig lite bestämde jag att jobba honom lös på volten.
Första gången vi testar detta, men efter ca tio minuter förstog han och ökade och saktade av när jag bad om det. Känner mig så stolt.
Det fic jag dock bilder på.
Så här kommer en bildbomb.
Kom med kritik på vad som behöver förbättras på Spraits, behöver höra det.
Dålig kvalité på bilderna p.g.a ridhus då va.













Sen spårade det ut och jag avbröt honom och visade att jag ville busa...


Spraits: Buuuuusa?


Spraits: Wihooooo! :D


Spraits: Du kan inte taaaa miiig! :D

Ibland älskar jag verkligen honom. Gått ner i vikt lite också. Det är bra att inte går med stona nu utan bara den nykastrerade hingsten. Han bränner mer då. Lovley!

Kommentarer
Postat av: Brusella

Fin blogg !

Allt bra idag ? :)

2010-10-22 @ 21:02:58
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: SANDRA-EN BRA BLOGG!!

fin häst :)

2010-10-27 @ 19:54:01
URL: http://saandraans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0