Lördagstankar och favoritbilder

Sitter just nu hemma hos min pojkvän och skriver på hans helt meningslösa tangentbord som inte alls är som mitt, så måste anstränga mig så extremt för att ens kunna skriva.

Oavsett så blev det inget med att åka och titta på hästen i helgen som det var tänkt. Ägaren mejlade och sa att han hade fått problem med en hov och hoppades att jag kunde komma en annan gång. Det är klart att jag kan det.
Jag hade bara sett fram emot det så sjukt mycket. Menmen, nu är det som det är. På måndag blir det i alla fall stallet och rida Spraits. Ska även beställa från Hööks på söndag eller måndag så att sakerna kommer i nästa vecka.

Tänkte bjuda på lite bilder från början av hösten.









Jag vill också att ni önskar bilder/texter.
Jag lovar att göra allt för att leverera det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0