KOMMENTARSPROBLEM

Sitter i skolan. Jag är så arg.
Det går inte att svara på era underbara kommentarer. Så jag ska försöka svara på dem så fort det går. Men ni ska veta att jag kollat dem och är så glad över att någon kommenterar. Åh!


Blev inte mer än att ta in hästarna och fodra igår innan jag var tvungen att åka hem. hade sådan feber och snuva så att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Det blev att ringa mamma som fick hämta mig på en gång.
Typiskt!
Låg i sängen hela dagen igår, därför ingen bloggning. Men nu har jag ändå tvingat iväg mig till skolan och förhoppningsvis klarar jag hela den här dagen.
Vi ska ha öppet hus på skolan vilket betyder att jag inte kommer härifrån förrens klockan åtta ikväll.
Får verkligen hoppas att jag orkar, för ska spela med musikgruppen under hela öppet hus. Hihi.

Ska försöka hinna med en Hiss&Diss ikväll medan jag hjälper min pojke med läxorna.
Sålänge får ni hålla er friska och kommentera :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

du verkar veta ganska mycket om hur man gör här på blogg.se ;) jag har haft blogg nu snart 2 veckor tror jag, men fattar ingeting :( Men du får gärna läsa min blogg, så läser jag din hihi

2010-11-18 @ 11:51:26
URL: http://gideonboot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0